Inbjudan till telefonkonferens för fjärde kvartalet oktober – december och helåret 2019

January 14, 2020
08.00 CET
STOCKHOLM, 14 januari 2020, 08:00 CET— Modern Times Group MTG AB (MTG) offentliggör resultatet för det fjärde kvartalet 2019 torsdagen den 6 februari kl. 14:00 CET. En telefonkonferens kommer att hållas samma dag kl. 15:00 CET ledd av VD och koncernchef Jørgen Madsen Lindemann tillsammans med finanschef Maria Redin.

För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring in med ett av följande alternativ:

Sverige: +46 850 692 180 Storbritannien: +44 844 571 8892 USA: +1 631 510 7495

Accesskod till telefonkonferensen: 863 81 58

Det går även att lyssna på telefonkonferensen via www.mtg.com .

***

För mer information:  Lars Torstensson, EVP Communications & Investor Relations   Direkt: +46 (0)702-734 879, lars.torstensson (at) mtg.com   Oliver Carrà, Public Relations Director  Direkt: +46 708 666 433, oliver.carra (at) mtg.com

Kontakta oss: communications@mtg.com Ladda ned högupplösta pressbilder: Flickr Följ oss: mtg.com / Twitter / LinkedIn

Om MTG  MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) är ett strategiskt operationellt investeringsbolag inom esport- och spelunderhållning. Vi har vårt ursprung i Sverige och våra aktier är noterade på Nasdaq Stockholm (‘MTGA’ och ‘MTGB’).

Inbjudan Q4 2019 (PDF)