Telefonkonferens resultat för perioden januari - mars 2003

April 15, 2003

TELEFONKONFERENS RESULTAT FÖR PERIODEN JANUARI - MARS 2003 Torsdag 24 april 2003 11.00 (EST - New York) 16.00 (BST - London) 17.00 (CET - Stockholm) RESULTATET PRESENTERAS AV: Hans-Holger Albrecht - VD och koncernchef Mia Brunell - Finanschef Andrew Barron - Chief Operating Officer Resultatet kommer att offentliggöras torsdagen den 24 april kl. 15.00 CET, och kommer att finnas tillgängligt på www.mtg.se. På företagets hemsida kommer även en presentation att finnas tillgänglig. För att delta i telefonkonferensen, eller för att lyssna på en inspelning av konferensen, vänligen sänd ett email till info@mtg.se. För ytterligare information, besök www.mtg.se, eller ring +44 20 7321 5010. Modern Times Group MTG AB är ett ledande vertikalt integrerat medieföretag med verksamheter inom Broadcasting, TV-produktion, innehåll samt övrig mediaverksamhet i över 30 länder. MTG är den största fri- och betal TV operatören i Norden och Baltikum och har fri-TV verksamheter i Ryssland och Ungern. MTG driver även det största kommersiella radionätverket i norra Europa, är global marknadsledare inom inom textning- och dubbningsverksamhet, samt är ett ledande företag inom produktion av reality-TV. MTGs A- och B-aktier är noterade på Stockholmsbörsens O-lista, samt som ADR på Nasdaq-börsen i New York. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/15/20030415BIT00010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/15/20030415BIT00010/wkr0002.pdf

wkr0001.doc