TELEFONKONFERENS OCH PRESENTATION AV RESULTATET FÖR TREDJE KVARTALET 2004

October 12, 2004

TELEFONKONFERENS OCH PRESENTATION AV RESULTATET FÖR TREDJE KVARTALET 2004 TISDAG, 19 OKTOBER 2004 15:00 (CET) Närvarande: Hans-Holger Albrecht, VD och koncernchef Mia Brunell, Finanschef Andrew Barron, Chief Operating Officer Modern Times Group MTG AB, kommer att offentliggöra resultatet för tredje kvartalet och årets nio första månader 2004, tisdagen den 19 oktober kl. 13.00 CET. En telefonkonferens kommer att hållas samma dag kl. 15.00 CET. Det finns även möjlighet att lyssna direkt på telefonkonferensen via företagets hemsida, www.mtg.se. För att delta i telefonkonferensen, vänligen registrera på: http://www.sharedvalue.net/MTG/Q32004 Telefonnumret till telefonkonferensen kommer att erhållas vid registrering. Ni kan även fylla i den bifogade informationen och skicka den via fax till Shared Value på +44 (0)20 7321 5020 eller kontakta Carl Eliasson på +44 (0)20 7321 5025 för ytterligare detaljer. Modern Times Group MTG AB är ett ledande vertikalt integrerat medieföretag med verksamheter inom Broadcasting, TV-produktion, publishing samt övrig mediaverksamhet i över 30 länder. Modern Times Group MTG AB:s A och B-aktier handlas på OM Stockholmsbörsens O-lista under symbolerna MTGA och MTGB. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/12/20041012BIT21620/wkr0010.pdf

wkr0010.pdf