MTG: TELEFONKONFERENS OCH PRESENTATION AV RESULTATEN FÖR ANDRA KVARTALET OCH FÖRSTA HALVÅRET 2007

July 17, 2007
TISDAG, 24 JULI 2007 15:00 (CET) Närvarande: Hans-Holger Albrecht, VD och koncernchef Mathias Hermansson, Finanschef

Modern Times Group MTG AB, kommer att offentliggöra resultaten för det andra kvartalet och första halvåret 2007, tisdagen den 24 juli kl. 13.00 CET. En telefonkonferens kommer att hållas samma dag kl. 15.00 CET. Det finns även möjlighet att lyssna direkt på telefonkonferensen via företagets hemsida, www.mtg.se. För att delta i telefonkonferensen, vänligen registrera på: http://www.sharedvalue.net/MTG/2007Q2 Telefonnumret till telefonkonferensen kommer att erhållas vid registrering. Ni kan även fylla i det bifogade formuläret och skicka den via fax till Shared Value på +44 (0)20 7321 5020 eller kontakta Anton Gourman på +44 (0)20 7321 5031 för ytterligare detaljer. *** MTG AB är ett ledande internationellt mediebolag med den näst största geografiska spridningen av radio- och TV-verksamhet i Europa. Modern Times Group MTG AB:s A och B-aktier handlas på OMX Nordiska Börs Large-Cap-lista under symbolerna MTGA och MTGB.

wkr0001.pdf