MTG bjuder in till Game Makers Day 2022 den 30 november i London

October 10, 2022
Modern Times Group vill härmed bjuda in till en heldag i London den 30 november. Chefer från MTGs samtliga gamingstudios flyger in för evenemanget och detta är ett utmärkt tillfälle att höra från seniora ledare inom gaming som är ansvariga för några av världens mest framgångsrika franchises inom mobilspel.

Dagen kommer att gå av stapeln på 44-46 Scrutton Street, London EC2A 4HH, lokalerna som tillhör Hutch, MTGs brittiska gamingstudio. Vi kommer att starta 09.00 och sluta med en kvällstillställning med drinkar och lättare mat.

Dagens presentationer kommer att streamas live på MTGs webbsida och allt material från dagen, inklusive video från presentationerna, kommer även att göras tillgängligt på MTGs webbsida efter evenemangets slut.

Du kan registrera dig för MTG Game Makers Day 2022 via https://www.mtg.com/cmd/game-makers-day-2022/ eller genom att maila ditt namn, bolag och kontaktuppgifter till comms@mtg.com.

Ytterligare information kommer att göras tillgänglig på MTGs hemsida i god tid innan evenemanget. Vi önskar dig välkommen och ser fram mot att se dig där!

För mer information:

Anton Gourman, VP Communications and IR Direkt: +46 73 661 8488, anton.gourman@mtg.com

Följ oss: mtg.com / Twitter / LinkedIn

Om MTG

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) (www.mtg.com) är en internationell mobilspelskoncern som äger och driver spelutvecklare med globalt populära titlar som sträcker sig över en bred uppsättning genrer inom casual- och mid-core-spel. Koncernen fokuserar på att accelerera portföljbolagens tillväxt och stödja grundare och entreprenörer. MTG är en aktiv aktör i den pågående konsolideringen av spelindustrin och en strategisk köpare av gamingbolag världen runt. Vi kommer från Sverige men har en internationell kultur och globalt fotavtryck. Våra aktier är noterade på Nasdaq Stockholm under symbolerna MTGA och MTGB.