Inbjudan till telefonkonferens för andra kvartalet 2017

July 4, 2017
MTG offentliggör resultatet för det andra kvartalet 2017, tisdagen den 18 juli kl. 07.30 CET. En telefonkonferens hålls samma dag kl. 09.00 CET ledd av Jørgen Madsen Lindemann (VD och koncernchef) samt Maria Redin (finanschef).

Använd följande nummer för att delta:

Sverige: +46 (0)8 5065 3942

Storbritannien: +44 (0)330 336 9411

USA: +1 719 457 1036

Kod till telekonferensen: 1170917

Vänligen ring in 5-10 minuter före utsatt starttid för att underlätta att konferensen startar i tid.

Det går även att lyssna på telefonkonferensen via mtg.com.

****

INFORMATION TILL REDAKTIONENMTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) är en ledande internationell digital underhållningskoncern och vi formar framtidens underhållning genom att förena konsumenter med innehållet de älskar på så många sätt som möjligt. Våra varumärken omfattar TV, radio och nästa generations underhållning inom esport, digitala videonätverk och online-spel. Vi har vårt ursprung i Sverige och våra aktier är noterade på Nasdaq Stockholm (‘MTGA’ och ‘MTGB’).Kontakta oss:press@mtg.com (eller Tobias Gyhlénius, Head of Public Relations; +46 73 699 27 09)investors@mtg.com (eller Stefan Lycke, Head of Investor Relations; +46 73 699 27 14)Ladda ner högupplösta bilder: FlickrFölj oss:mtg.com / Facebook / Twitter / LinkedIn / Instagram / YouTube