Varmt välkommen till MTGs Game Makers Day 2022, den 30 november i London

November 7, 2022
01.00 PM CET
Det finns fortfarande plats för att vara med på den heldag för investerare, analytiker och andra intressenter arrangerad av MTG den 30 november i London. Detta är ett utmärkt tillfälle att träffa ledare från MTGs samtliga gamingbolag och ta del av presentationer kring ett rad områden relaterade till mobil gaming, inklusive speldesign, live-ops, marknadsföring och reklam.

Dagen kommer att gå av stapeln på 44-46 Scrutton Street, London EC2A 4HH, lokalerna som tillhör Hutch, MTGs brittiska gamingstudio. Vi kommer att starta 09.00 och sluta med en kvällstillställning med drinkar och lättare mat.

Du kan registrera dig för MTG Game Makers Day 2022 via https://www.mtg.com/cmd/game-makers-day-2022/ eller genom att maila ditt namn, bolag och kontaktuppgifter till comms@mtg.com.

Vi önskar er välkomna och ser fram mot att se er där!

Dagens presentationer kommer att streamas live på MTGs webbsida. Material från dagen, inklusive video från presentationerna, kommer även att göras tillgängligt på MTGs webbsida efter evenemangets slut.

För mer information:

Anton Gourman, VP Communications and IR Direkt: +46 73 661 8488, anton.gourman@mtg.com

Följ oss: mtg.com / Twitter / LinkedIn

Om MTG

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) (www.mtg.com) är en internationell mobilspelskoncern som äger och driver spelutvecklare med globalt populära titlar som sträcker sig över en bred uppsättning genrer inom casual- och mid-core-spel. Koncernen fokuserar på att accelerera portföljbolagens tillväxt och stödja grundare och entreprenörer. MTG är en aktiv aktör i den pågående konsolideringen av spelindustrin och en strategisk köpare av gamingbolag världen runt. Vi kommer från Sverige men har en internationell kultur och globalt fotavtryck. Våra aktier är noterade på Nasdaq Stockholm under symbolerna MTGA och MTGB.

Downlad the press files: