Inbjudan till MTGs rapport och telekonferens för Kv2 2022 den 20 juli

July 12, 2022
02.00 PM CEST
STOCKHOLM — Modern Times Group MTG AB (publ) (”MTG”) publicerar det finansiella resultatet för andra kvartalet och första halvåret 2022 onsdagen den 20 juli 2022, klockan 7.30 svensk tid. Koncernen kommer även att arrangera en telekonferens 15.00 svensk tid samma dag.

Telekonferensen presenteras av MTGs VD Maria Redin och finanschef Lasse Pilgaard. Gäster är välkomna att registrera sig för evenemanget via en av följande länkar:

MTG vill förtydliga att koncernen från och med Kv2 2022 har justerat tiden för publicering av sin kvartalsrapport.

Rapporten kommer från och med nu att publiceras klockan 07.30 svensk tid, innan handel påbörjas på Nasdaq Nordic. MTG har samtidigt valt att inte ändra tiden för sin telekonferens, för att säkerställa att så många av koncernens intressenter som möjligt från olika tidszoner kan delta.

För mer information:

Anton Gourman, VP Communications and IR Direkt: +46 73 661 8488, anton.gourman@mtg.com

Följ oss: mtg.com / Twitter / LinkedIn

Om MTG

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) (www.mtg.com) är en internationell mobilspelskoncern som äger och driver spelutvecklare med globalt populära titlar som sträcker sig över en bred uppsättning genrer inom casual- och mid-core-spel. Koncernen fokuserar på att accelerera portföljbolagens tillväxt och stödja grundare och entreprenörer. MTG är en aktiv aktör i den pågående konsolideringen av spelindustrin och en strategisk köpare av gamingbolag världen runt. Vi kommer från Sverige men har en internationell kultur och globalt fotavtryck. Våra aktier är noterade på Nasdaq Stockholm under symbolerna MTGA och MTGB.

Downlad the press files: