MTG kommer hålla en streamad kapitalmarknadsuppdatering 13.00 idag

June 21, 2022
09.00 AM CEST

STOCKHOLM — Modern Times Group MTG AB (publ) (“MTG”) har idag nöjet att bjuda in alla koncernens intressenter till en streamad halvdag med bolagets ledning. Halvdagen kommer att fokusera på MTGs vision, affärsstrategi, portfölj och finansiella styrning.

June 21, 2022
09.00 AM CEST

Deltagare som vill lyssna in behöver registrera sig på följande länk: https://tv.streamfabriken.com/mtg-capital-markets-update/register

Efter eventet kan samma länk användas för att ta del av en inspelning från evenemanget. Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på MTGs hemsida efter evenemanget.

Evenemanget produceras av Financial Hearings och deltagande från MTG är VD Maria Redin, finanschef Lasse Pilgaard, EVP of Gaming Arnd Benninghoff samt marknadschef Christian Pern. Deltagare kommer att ha ett antal tillfällen att ställa frågor under evenemanget genom Financial Hearings digitala verktyg.

MTGs ledning hoppas att alla som är intresserade av koncernens utveckling tar del av dagen. Vår ambition är att erbjuda en intressant halvdag med innehåll som ger våra gäster en tydlig bild av hur vi ser på koncernens framtid.

Press filer
Visa mer filer