Slutsåld på 7 minuter: Women in Tech 2017!

februari 10 2017

Nordens största event med fokus på kvinnor i tech sektorn, Women in Tech, kommer tillbaka den 8e mars – och väcker större intresse än någonsin.

MTG är stolt över att vara en av huvudsponsorerna för Women in Tech för fjärde året i rad, tillsammans med Accenture, Bonnier, EY, HTC Vive, Klarna, Samsung och Telia.

Över 1 000 deltagare räknar timmarna till eventet, som kommer till Stockholm nästa månad. Nästan 4 000 registrerade intresse via Facebook, och när biljetterna släpptes nu i veckan försvann de på bara 7 minuter.

Women in Tech vill inspirera kvinnor att välja en karriär inom tech och media, och är en öppen mötesplats där deltagare och företag kan utbyta erfarenheter och skapa nätverk.

I årets program syns bland andra Cristina Stenbeck, Faviana Vangelius (VD för SVRVIVE), Lena Olving (VD för Mycronic) samt Emma Rosman (VD och grundare av Welcome App).

Följ Women in Tech 2017 i sociala medier via #WITsthlm2017 – eller så ses vi på plats!

Frågor?

press@mtg.com (eller Jessica Sjöberg, VP Corporate Communications; +46 764 94 09 13)
mtg.com

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) är en ledande internationell digital underhållningskoncern och vi formar framtidens underhållning genom att förena konsumenter med innehållet de älskar på så många sätt som möjligt. Våra varumärken omfattar TV, radio och nästa generations underhållning inom esport, digitala videonätverk och online-spel. Vi har vårt ursprung i Sverige och våra aktier är noterade på Nasdaq Stockholm (‘MTGA’ och ‘MTGB’)